Ett starkt tjohej

Här går det undan... Imorgon blir min näst sista dag på ICA :( Kommer sakna dem... dem är som nära vänner för mig... Dem är så djävla sköna... och det känns jobbigt att veta att när min praktik är över så kommer jag antagligen inte träffa dem igen på hur länge som helst... Fan... Önskar man kunde skita i skolan och ta anställning där lol...

Har varit med John idag... Vi såg en film "O brother where art thou" Hetter den... Vi båda hade sett den förut... men vi ville se den igen... jag somnade där ett tag... Men jag kom snabbt ikapp lol... Efter det bestämde vi oss för att gå ut och gå en timme för att sen se idol... Men vi kom bara något kvarter ... sen va vi hos Johns moster och fikade och såg idol där LoL

Har haft problem som satan med magen idag... har inte kunnat äta eller någonting... eller ja jag åt lite lunch och lite pizza till middag... men annars inget.. Haft ont som satan... och då jag frågade morsan om hon ringt till lassa och bokat in operationen igen så säger hon bara "Jag har haft fullt uppp" LoL djävla piss idiot...

Fick mitt skolfoto idag också... så här får ni min fina klass Peow peow:

sgfj


Kommentarer
Postat av: lydia

har du jobbat nå med en tjej som heter Karro ? :D

2009-09-10 @ 10:58:58
Postat av: Anders Wikström

jupp

2009-09-10 @ 22:07:30
URL: http://fishinabowl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0