Fattar inte vad jag tänkt på...

Idag på ICA har gick det skitsnabbt på förmiddagen... Men på eftermiddagen i snigelfart ^^ Kom att tänka på att nästa vecka blir min sista veka på ICA... Det suger... Kommer sakna alla snälla personer där jätte mkt...

Efter jag slutade for jag till John och Natalie... Vi hade det riktigt trevligt... och jag slickade på hans hund... Hoppas den inte tog illa vid... Sen visade jag massa äckliga filmer xD Och sen såg vi Harry Potter ^^ Iaf början för sen va jag tvungen att fara hem...

När jag kom hem så tänkte jag på Nico... Och jag kom att tänka på varför jag egentligen bryr mig om henne... Jag menar hon failade i att vara min flickvän... Hon behandlade/behandlar mig som skit efter att vi gjorde slut och hon har defintivt failat på att vara min vän... Hon har sårat mig på alla sätt som hon möjligtvis kunnat göra... Hon har verkligen fuckat upp... Nico har alltid varit en person som jag sett upp till... men nu skäms jag över henne...

Det enda jag ville va att reda ut saker och ting... Men hon verkar se mig som en leksak som man kan plocka fram när man vill och sen kasta i ett hörn när man är färdig... Men nu ska jag ta Simons råd ... Han sa kort och gott "Fuck her... Det kommer bara förstöra dig"...

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: jah du är bäst ;)



fuck nicko, hon suger getkuk :) puss å kram! <3

2009-09-04 @ 07:21:41
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0