Igår blev de...

Igår va de inte egentligen meningen att jag skulle träffa John... För han hade feber... Dock så blev det endå att jag for dit med en stor godispåse:) Fick träffa delar utav Johns släkt också :) det va riktigt trevligt... Vi spelade onlinespel och såg film ^^ Plus så lyssnade vi på en massa bra musik på Spotify också :) Jon va med oss ett tag också :)

Jag sov hos John och sen imorse då vi vaknade gick vi ut med Aja och sen tog jag bussen upp på Solbacken... Därefter så gick jag därifrån till Jessika och Mikael ^^ Jag och Micke har sett lite film och jag har spelat lite guitar hero ^^ Riktigt mysigt :)

Nu ser Micke på hockey och jag tänkte att skulle tvärskriva ett blogginlägg ^^

I veckan blire att boka kvartersgården inför klassfesten och köpa playtime till WoW ... Men den här gången blir det inte för att spela utan för att ta lite bilder inför försäljning! Kommer bli awesome! Om nån är intresserad så får ni gärna höra av er:) Men nu ska jag dra! Hare era bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0