It was legendary!

Igår så kom brudarna och käkade :) Efter att vi käkat så gick vi till kvartersgården och gjorde fint och tände lite ljus och så... Sen började folk komma och partyt rev igång ^^

Det blev rätt vilt :) Men alla verkar ha haft en trevlig kväll :) det blev inga missöden eller någonting :) Dock så var det rätt så jobbigt att kliva upp på morgonen och städa men endå.. När jag gick där med moppen så gjorde jag det endå med ett léende på läpparna när jag blickade tillbaka till vad som hände dagen innan xD

Det va chill... Folk umgicks och snackade och en del gjorde som Lena PH xD Va riktigt lyckat :) Och ett djävla drag vare också ^^
Vid typ 2 tiden tror jag det va så drog alla till krysset :) där vare chill och folk droppade av därifrån eftersom :)

Idag har det inte blivit mkt gjort... ska sätta mig och plugga inför provet imorgon snart... Hoppas jag hinner lära mig... men det tror jag nog... Borde kanske inte lita så mkt på att min hjärna räddar mig i sånna här situationer... Jag menar... Vanligtvis brukar jag ju bara behöva läsa igenom det en gång åsså minns jag allt... men tänk om jag upptäcker att jag inte har lärt mig något? LoL nae det funkar nog inte så...

I varje fall... här ätit mackor med chiliröra och ost på idag ^^ Bra bakismat ^^ Har känt mig djävligt torr i munnen och så... och va lite yr när jag vaknade... men annars hare bara varit bra :)

Brudar vi hörs imorrn på skeria ^^ Kommer bli awesome när vi träffas och pratar om igår LoL xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0