Kom just hem...

Kom just hem... Jag har varit med Simon hela dagen och kört runt på olika ställen... Vi va till nått ställe i burträsk och letade en övergiven by som en snubbe simon kände visste vart den fanns... Men vi hittade den inte... Sen va vi till Bursiljum och gick upp på berget där och jag sa till Simon att hit skulle vi kunna fara och övernatta någon gång :) Det tyckte han med... Nae sen for vi på krysset och käkade buremål...

Efter det for vi hem till mig och tittade på Shan the man och sen for vi till John i kusmark ^^ Natalie och Jon va också där så då gick vi och busplingade och pallade äpplen... Kände mig liten igen lol...

Aja efter det for vi till Marre och åt morotskaka lol... Och sen skjutsade dem hem mig :)

Har varit en riktigt händelserik kväll :) Har haft fullt upp hela dagen... Imorgon ska jag försöka att sova länge... har vaknat jättetidigt så länge nu och inte kunnat somna om... Har slitit lite på mig :) Men lika glad för de va jag LoL...

Aja ska läsa lite bok nu cya

Kommentarer
Postat av: John

Skaru ha en snyting! xD

2009-09-14 @ 23:18:48
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0