Nae pallar fan inte...

Nae pallar fan inte lägga ner bloggen så här kommer en resumé av vad som hänt dem senate dagarna:

Fredag: Jag for på kanalen och träffade Donka... Vi hade trevligt och jag spelade guitar hero genom en spegel med gitarren bakom nacken på expert...

Lördag: En vild kväll med Mästerdraken, Simon, Marre, Lollo och många fler... Vi va inte så nyktra och jag alla gick omkring och kallade mig hora på massa olika språk lol Det va skitkul! ^^ Och vem vet ... kanske blir det fest i helgen igen LoL

Söndag: En dag som jag inte gjorde mycket vettigt på... Såg lite film och bar lite saker i huset... Och så tog jag igen mig från Lördagen ... va rätt utslagen xD

Måndag: Folket på ICA verkade glada att se mig xD Men dem tyckte att jag såg lite knäckt ut xD Haakan frågade om jag fått lite för mycket "Boom chick bum bum" i helgen och jag skrattade och höll med LoL xD

Imorrn väntar nya äventyr och jag kan inte vara trött när jag möter dem gonatt allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0