Nu är det dags igen...

idag va jag med Donka efter att jag slutade på Skeria ^^ Det va trevligt ... men kände mig ganska tråkig :/ Hoppas hon inte tyckte det lol...

Nu sitter man här och undrar om man är socialt missanpassad... Är det så att man inte kan ta kontakt med en person utan att ha något som mellanhand?

Äsch va fan orka bry sig endå LoL

Längtar till i helgen ^^ Då blire klassfest för fulla muggar ^^ för att Citera how I met your mother "It's going to be legendary" LoL

Fan jag sitter här med ett jättestort huvud med frågor... Slösar jag min tid? Vad är det jag håller på med? Kommer det här tillslut resultera i något?

Hanna antar att det inte gör det... Jag hoppas hon har fel... Men jag kan inte lita på migsjälv längre... Ibland gör jag så otroligt korkade saker... Jag antar att jag helt enkelt är korkad LoL...

Dagens bästa citat kommer från How i met your mother LoL två citat från samma serie i samma inlägg xD

Btw "Nothing goods comes after 2am" Det är fan sant... man ska bara gå och lägga sig då och ta tag i dem dan efter... Man är inte i sina sinnes fulla bruk efter det LoL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0