Oj oj oj...

Idag har det riktigt varit full fart lol...

Blev sista dagen på ICA... Har inte fått veta mina betyg... Alla sa iallafall att jag varit duktig och det är ju bra :) Kommmer sakna dem men det är lika bra...

Efter skolan hann jag bara hem och sen så duschade jag och for tillbaka till stan för att träffa John och Natalie och gå på Bio ^^ Det va jättemysigt... Sen djävlades jag med Natalie en massa^^ Det är alltid kul lol... 

Efter bion for vi hem till mig och såg idol ... Sen skulle dem åka med bussen så då gick vi till stan igen :)

Blev inge fest i helgen iaf lol... Men det va lika bra de... för imorgon så ska jag va med Simon... Kommer bli kul för vi ska köra runt med bilen till lite random ställen och så LoL ^^


Önskar jag hade en kamera... Skulle vara så mkt roligare då... Skulle fan ta kort på allt...

Btw har tänkt på att jag, John och Natalie skulle kunna vara superhjältar... En superhjälte trio ... Som typ Batman, Robin och Batwomen... LoL Tänk efter... Dem här bilderna kanske kan övertyga er...




Har till och med valt ett namn åt oss ^^ Inhuman Deathbringing Icebreaking Overpowered Thrusting Superhumans :) Förkortas I.D.I.O.T.S ^^

Kommentarer
Postat av: John

De är vi de! xD

2009-09-14 @ 23:15:52
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/
Postat av: Natalie

HAHAHAHAHA OJAH, SUPERHJÄLTAR FOR SURE

2009-09-15 @ 20:07:23
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0