Peow peow ^^

Det här har varit en halvseg dag... På ICA så gick förmiddagen rätt så sakta men det blev bättre där mot slutet ...

Skar mig i fingret idag också... tittade inte på vad jag gjorde då jag hackade paprika... Det blev halvdjupt... men det blödde rätt mkt...

Efter skolan så stötte jag på en massa människor... Dem va över allt ^^ åsså träffade jag Malin och Mattias på stan :) Det va trevligt att träffa dem :) Och vi gick på stan ett tag och efter det så följde jag Malin först hem, Sen till Mattias föräldrar, sen till Mattias bror och hennes tjej... Blev riktigt trevligt... Men jag fastnade i filmen som va på tv medans dem satt och pratade... hade endå inte så mkt att säga :)

Har varit en ganska soft dag...

Har inte hunnit stöka någonting alls i rummet... Ska nog börja imorgon... iallafall lite grann...

Har tänkt mycket idag... Gjorde mig lite deppad... Men det är bara att komma upp på benen igen och fortsätta...

Ska nog sova nu hare gött allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0