Rawr ^^

Idag har varit kul men endå ledsamt ^^

De två roligaste bitarna av dan va då jag halvskrek igenom skeria "Nu går vi och frågar dem sexiga brudarna i storköket" Åsså stod hanna just runt hörnet xD (Hon är i storköket) Den andra va då jag sa "Visa hur tryckkokaren funkar" Josse: "Nae jag har inte tid" Jag: "men du kan få en puss" Josse: "Nae men usch" Jag: "Tack som faan" xD

Sen efter skeria drog ju vi som går matte B till balder... Där hade vi peter och han sa att han skulle ha läderkjol och piska oss med läderpiskor xD Peter rules! xD Lungt den bästa lärarn ^^

Aja efter jag slutade gick jag och mötte Simon och sen träffade vi Marre och sånt... sen for jag hem... BTW så har jag bokat kvartersgården nu ^^

SÅ DET BLIR FEST HEMMA I VÅR KVARTERSGÅRD NU PÅ LÖRDAG!! ALLA SOM GÅR I HR2B + HR2HO ÄR BJUDNA MEN INGA ANDRA LOL XP TA MED 10KR FÖR DET ÄR EN AVGIFT FÖR ATT HYRA KVARTERSGÅRDEN ^^ DET HÄRA KOMMER BLI AWESOME ^^

Kommentarer
Postat av: lydia

va fan man skulle ha varit där :D

2009-09-26 @ 19:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0