Tjo!

Den här dagen har varit rätt soft... For på skolan, gjorde lite teori, som vi alltid kommer göra på måndagar, fick veta att jag missat 3 veckors matte som jag skulle varit på medans jag va på praktiken lol... Men i stora drag har den endå varit skön....

När jag kom hem så städade jag lite... Och läste bok... Och såg lite film...  Imorgon ska jag städa ordentligt så det blir snyggt här... Har soffan och lite av golvet kvar... Men det går på en kvart... Morsan ska köpa ett gitarrställ åt mig också så jag slipper ha den liggandes på golvet... kommer bli awesome...

Men det är så det går... Imorgon blir det första praktiska dagen i restaurangköket... Känns lite pirrigt att vi ska sjävla laga en jubileumsmiddag för munskänkarna om 3 veckor LoL 4 rätters... Grymt spännande... Då börjar vi vid 2 tiden och slutar vid 11 LoL på en fredag... Lite taskiga timmar men det går säkert bra ^^

Jag har inga byxor jag kan ha längre lol... Känns inte som att jag gått ner så mkt i vikt... men tom mina militärbyxor som brukade vara rätt tajta tappar jag nu när jag gör någon plötslig rörelse eller nå sånt... Känns rätt bra faktiskt... Inte att tappa byxorna då men att känna sig lite smal för första gången på länge lol..

Aja ska läsa lite nu innan jag sover gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0