Tjohej

Idag hare varit kul :) Har fått massor med berömm på ICA över hur duktig folk tycker att jag är och så :) ... Känns trist att det är sista dagen imorgon... Kommer inte att få träffa dem sen... Men det kommer också bli kul att träffa alla i klassen igen ^^ Peow peow

Snackade med Morsan idag och hon hade ringt till lassa... Dem ska höra av sig om två till tre veckor och säga när operationen blir... Känner mig inte positivt laddad gentemot det här... men jag får helt enkelt göra det bästa utav det... Måste ju göra det ... Kan inte gå och dra på det nå längre...

Ikväll blire inte att göra så mkt... Packa upp dem sista sakerna och se idol bara... Känns bra.. för jag va uppe ganska länge igår och snackade med Natalie... Så jag behöver vila... Men imorgon då blire full fart igen ^^ Då ska jag natalie och John gå på bio ^^ Kommer bli awesome :) Plus så äre snart dags att köpa en ny grej :) John knows what I'm talkin' about ^^ Men ni andra får vänta och se vad det är :) Cya alla bullar

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet nått som inte ni vet!

pillutta er xD

2009-09-11 @ 00:20:06
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0