3dje person

I och med att jag har så tråkigt ska jag fortsättningsvis skriva om mig själv i tredjeperson i det hära inlägget.

Idag har Anders inte gjort så mkt... Han har mest bara vaknat och ätit en skinkmacka med nygriljerad påskskinka på :) Anders har ganska tråkigt, men han hoppas att ikväll ska bli mycket roligare... för då ska nämligen Anders på krogen med sina två stycken favoritbullar i hela världen och kanske en Elin, Anders tror att det kommer bli väldigt roligt!

Anders känner att han har varit lite disträ på sista tiden... Det är för att Anders har mycket att tänka på... Egentligen borde Anders fokusera på allt skolarbete eftersom han har väldigt mycket nu inför Tjeckien... Anders tror inte att han kommer hinna med... men han vet att om han bara lägger manken till så kommer han klara det bra!

Anders kommer sakna alla sina vänner medans han är borta... det kommer inte bli kul att vara borta från allt...

Nu orkar jag inte skriva i tredjeperson längre...

Jag är otroligt rädd för att folk ska förändras under tiden jag är borta... tre veckor är endå långt tid... Jag är grymt rädd för att  när jag kommer tillbaka så är ingenting som det vart innan... Nästan total avskärmning från sina vänner är inte kul... Jag hoppas att folk väntar på att jag kommer hem igen....


Kommentarer
Postat av: -

du vet att jag väntar och att jag inte ändras:)

love you

2010-04-13 @ 01:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0