Jahapp...

Har varit hos Simon idag... dom har fått lamm och jag har utsett vem som är dragon...dvs mitt projektarbete... Känns lite skumt att jag kommer döda det där söta lilla lammet om ett halvår... men det är sånt som händer...

Har iaf börjat se saker ur rätt perspektiv igen... Eller hur man nu vill se det... Jag är inte duktig på att säga hur jag mår eller hur jag känner i verklighet.. Antar att sånt kommer i vägen...

Känner att den där gamla depressionen som jag inte känt på ett tag nu kommit igen... och den är lite värre den här gången... natten är en svår tid för mig... jag tänker ovanligt mycket... På saker som gått snett... Det är nog en av anledningarna till att jag inte kan sova...

Just nu känns det som att jag bara vill gräva ner mig i ett hål ett tag... tills dess att jag glömt bort allting... Men jag antar att Tjeckien kommer vara bra i det fallet... Kommer ju inte ha nån kontakt med hemmafolket...


Jag gör ibland lite konstiga saker... och det jag har gjort nu tar verkligen priset... Samma fel om och om igen... aldrig lär man sig... trist... och man blir sårad utav det , om och om och om och om igen... de här va nog allt från mig gnatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0