Joo...

Jag är ju i Tjeckien nu och allt sånt... Det har varit kul... Tills den där insidenten... Folk verkar tycka att jag är dum i huvudet nu... Men ja... jag antar att jag får göra mitt bästa och bevisa motsatsen...

Idag har jag varit i Prag och tagit massor med jättefina bilder... Men dom får ni se när jag kommer hem... Orkar inte ladda in dom på den hära datorn ... eftersom den går jättesegt...

Vi har även bjudit dom på typisk svensk mat... och det tyckte dom var jättegott tydligen ^-^ Imorgon så ska vi på hästkapplöpning och efter det ska vi få sightseeing runt Pardubices slott... Det tror jag kommer bli jättekul :)... Men nu måste jag nog sova så jag orkar med morgondagen :) Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0