Nae...

Det är trist att det ska vara såhär varje natt... Man ska ligga vaken och inte kunna sova... åsså ska man ligga å tänka på allt som man har klantat till...

Just nu känns det som att jag skulle vilja vara någon annan... Det hade varit lika bra...  Lawl...

Känns enklare att flumma bort allting med ett skratt hit och ett grovt skämt dit...

Men sanningen är att jag mår inte så överdrivet bra just nu... Jag tror att jag ska låta resten utav det här lovet vara... ska strunta i att kontakta någon eller prata med någon... Känns som att det blir enklast så... sen får man ju se hur långt jag kommer orka... men det känns endå bäst...

Folk får ju kontakta mig om dom vill.. men jag ska inte kontakta nån förrän jag kommer hem från Tjeckien...

Alltså... ni kanske tänker "varför skriver han på sin blogg att han mår dåligt? Det skulle jag aldrig göra!" men jag vet att det inte är någon som läser min blogg endå... men det är roligt att skriva...

Nae det jag skulle behöva just nu är en stor kram... Men men... man orkar inte bry sig om det ... det är bara att göra som resten av jordens befolkning... begrava sina sorger i dåliga ovanor...

Själv sover jag med colaflaskan inte långt ifrån sängen inatt... lalalalaa... Det värsta är att jag har fantiserat iväg mot endel skumma saker på sistone... men dom här sakerna känns mer och mer logiska och tillochmed genomförbara... men blir det så kommer jag planera det från grunden... Helst ska det dras snabbt som ett plåster så det går över... Men nu får det vara allt från mig... hejdå...


Kommentarer
Postat av: pappa

Jag läser och jag bryr mig!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-04-15 @ 02:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0