Kan inte sova fortfarande...

Kan fortfarande inte sova ... Tänker inte på något speciellt... folk brukar ju säga att man ligger och tänker på något... men så är det inte... 

känner mig ensam dock... och ouppskattad...

Men man ska ju som sagt inte tycka eller tänka på internet... man vet aldrig vem det är som läser... å andra sidan så bryr jag mig väldigt lite också...

Jag har ingen plan längre... ingen plan för framtiden... Det känns skrämmande... hemskt på något sätt... känns som att man står och trampar på samma ställe...

Har funderat på att skriva en bok... men det blir aldrig av... Vill köpa en fet anslagstavla och börja göra en storyline på den... Men men... kommer nog inte bli av... bara en dröm som man har... Att få skriva sin egna bok... men men...

Känner mig inte på topp så jag borde inte skriva något mer... snart ska jag upp och tidigare blir det imorrn... klockan 6 på morgonen blir det då... hare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0