Katjiing!

Idag har jag vare hos Jessica och Mikael... Jag va väldigt slut och Micke också för han höll typ på bli sjuk eller nå... å jag va som vanligt skittrott för att jag sover dåligt... Aja snaart kommer läkartiden... bara en månad bort >.< LoL...

Skulle berätta för Jessica om när treorna for till spaninen och bjöd spanjorera på surströmming... Men då sa Jessica att man inte får ta med surströmming för att det kunde sprängas av trycket... tyckte det lät lite skumt så jag har suttit och funderat på det där och sen försökte jag hitta svaret på internet... men det fanns inget om det där... så jag tog den sista vägen ut och frågade 118100... Jag skrev sähär

"Får man ta med sig en surströmmingsburk på flyget?"

och dom svarade:

"Det går bra att ta med sig surströmming på flygplanet. 118100 rekommenderar dock att du inte har surströmming i handbagaget. Trevlig natt!"

Så nu känner jag mig sjukt kluven... Kan en surströmmingsburk explodera om man flyger eller kan den inte det? Ni får gärna kommentera vad ni tror.. för jag känner mig som sagt helt 100% nollställd...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0