Sanningsenligt...

Ja här kommer det... Inom 48 timmar så får ni kommentera det här blogginlägget med frågor... Och då ska jag alltså svara på dessa frågor i nästa blogginlägg 100% sanningsenligt...

Ifall det är någon som tvivlar på att jag svarat sanningsenligt så får ni skicka in en överklagan till [email protected] där den granskas utav mig och en kompis till mig... och finner vi att det stämmer så utdelas 3st örfilar... men dom är dock endast giltiga mot mig, men dom får utdelas när som helst från den punkt överklagensen träder i kraft till jordens undergång. (Blir lite How I met your mother stuk på det här)

Så alltså det som kan vinnas här är 2 saker...

1. Sanningen

2. 3st örfilar

Själv skulle jag ju sikta på örfilarna och ställa nån så personlig fråga att jag hellre tar örfilarna än sanningen... Men då måste ni ha något argument eller fiktivt bevis mot att jag ljuger också...

Men jag ska försöka att svara så sanningsenligt som möjligt...

Nedräkningen börjar NU! Så sätt igång att fråga!!!

HÄR SER NI HUR MYCKET TID DET ÄR KVAR ATT FRÅGA!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Äckel

2010-02-12 @ 12:21:45
Postat av: Anonym

snygging <3

2010-02-25 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0