Snakke Norsk

I dag føler jeg at jeg er ganske fornøyd:) Så hvor skal jeg skrive hele innlegget på norsk ^ - ^ være moro for dere alltid høres så glade når de snakker norsk xD

Helgen har sikkert vært interessant ikke mer til det da.

Bursdag starter nærmer seg ganske snart: O jeg er slags redd for å kjøre: O er ikke klar ennå: S Men kanskje snart ...

Jeg marre og kjempet i dag i Simons seng og Simon skjelte oss å stoppe xD hva en morsom ^ - ^

Talk Talk Talk via SMS, har jeg også gjort ^ - ^

Er generelt glad og jeg aner ikke hvorfor ... Glem å gjøre lekser, og jeg har ingenting å være lykkelig ... men bare ... jaja det er heldig at det ikke er den andre veien IAF xD Hare leverpostei hi ^ - ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0