AWesome...

Va ju å såg Avatar 3D i måndags ... den va awesome!! Alla borde se den ... speciellt i 3D men även utan ... Riktigt bra film :) Bästa jag sett på länge...

Idag har jag inte gjort så mycket ^^ Suttit och pratat med folk på msn och via sms ^^ Såg även polarexpressen imorse i 3D bara för att jag orkade :) Det är en riktigt mysig film ^^ Fast jag fattar varför dom har bytt 3D system på dom flesta biografer för det va grymt fet skillnad om man jämfor det som dom hade på bion och det som jag såg här hemma ( Har red/cyan här) ...

Vill se mer 3D filmer... men man har ju som inte råd till att fara till piteå och se massa filmer där hela tiden heller xD men men...

Har typ tänkt på en speciell person hela dagen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0