En dag som dagar sig förbi...

Borde egentligen sitta och göra matteläxa.... men men... I helgen har man inte gjort så mycket egentligen... Träffade Simon i fredags å va me han ett tag...  men annars hare som vare chill ^^ Vaknade klockan fyra igår så de vart verkligen ingen lång dag...

Är sugen som fan på Alladin... Ha vare de skitlänge nu... Imorrn äre början på APUn... Längtar inte till dom här tre veckorna... Man har ingen kontakt alls med klassen... Så det blir rätt så ensamt... men jag kommer endå måsta bo på körskolan en hel evighet nu...

Har bokat upp massa lektioner nu... få se om jag kommer hinna till dom eller om jag måste gå tidigare och jobba över nån annan dag... vi får se hur det löser sig...

Den här dagen segar sig ovanligt sakta förbi... men men... Imorrn äre Johanna i parken som gäller och det kommer nog rocka tror jag ^^ Får se hur de blir :) Now I shall go and buy some Alladin I think!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0