Kan inte sova...

Kan inte sova... Man tänker för mycket på natten... jag borde fan göra något åt mina sömnproblem... har haft det såhär hur länge som helst nu... funderar typ på att gå förbi hos skolsyster imorrn efter jag varit hos rektorn efter matten och höra om det finns något man kan göra...

Fattar inte vad det är för fel... på dagen kan jag vara hur trött som helst... men på natten kan jag aldrig sova... Irriterande kan jag lova... men men.... Imorrn blire som sagt Johanna i parken... ska kliva upp klockan 7 bara för att hinna göra mig i ordnig och allt... snart borde jag få mina googles också... på tal om bananer... längtar skitmycket...

Vill köpa en ny gitarr... Bc Rich metal master Warlock... Men kommer antagligen inte ha råd till det... men jaja ... vi får se hur det blir med det...

Man tänker på alla människor man inte träffat på jättelänge nu... Människor som man saknar... Man kommer ihåg det positiva med dom... men inte hur dom egentligen va... Man kommer ihåg som max deras ansikten men det är mer som tomma skal som tittar tillbaka mot en...

Man ska inte tänka negativa tankar när man försöker sova... det är sånna som håller en vaken... Blir galen... Kan inte ens komma ihåg när jag hade en hel natts sömn sist... Blir galen av att aldrig få sova... Kanske är det jag som är ett tomt skal som tittar på alla andra? och inte tvärtom... Jag känner mig inte som mig själv längre... har blivit någon som jag inte riktigt vet vem det är...  Jag brukade kunna säga att jag är stolt över vem och vad jag är... men nu har jag ibland kommit på mig med att tänka "vad andra ska tycka om mig..." Måste komma tillbaka i mitt gamla spår... Saknar det ...

Happyface...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0