Lalalalalaaaa

Vet ni hur man väcker lady gaga?
(svaret kommer i slutet)


Jaa kan ju inte sova... Jag är inte trött och jag ska snart vakna... undrar just om det blir en 30 minuters natt inatt också... Tur att jag ska få träffa en läkare om det snart...

Fan vad läkare man ska träffa hela tiden... börjar vara less... Less på all skit lawl... men det är ju det livet går ut på... Att skyffla sig igenom massa skit för att sedan upptäcka att det är mer skit påväg... Jaasi .... Rätt uppmuntrande tanke endå xD

Nån som har lust att designa om min blogg? Bara att höra av er då :) Jag börjar vara less på att inte ha något riktigt...

Har kännt mig ovanligt ensam idag... fattar inte vad det är som händer egentligen... har ju börjat spela wow igen också >.< Simon övertalade mig... På ett högst underligt vis haha xD Borde egentligen hugga av mig händerna så jag inte kan spela det innan jag fastnar igen haha xD Fast jag tror endå inte att det borde vara några problem... hoppas jag... Hoppade in i spelet och fick ett mess av en kompis på direkten nästan som ville att jag skulle gå med i hans guild... känns som att jag kommer fastna igen... men har lovat mig själv att inte börja raida... bara lvla och skit... Annars fastnar jag garanterat... och de vill jag som sagt inte...

Aja ska försöka sova nu... tänker för mycket ... måste lugna ner migsjälv...

Svar: Po-po-po-poke her face! xD







Det här är äkta konst... Fick rysningar av glädje när jag såg det... underbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0