Ny design :)

Som ni ser så har min kära bror designat om min blogg så nu är den fin och fräsch ^_^  Tack tack Johan :)

Idag fick jag steka raggmunkar hela dagen på Johanna i parken >.< va inte alltför kul... men det funkade xD Sen efter det så träfffade jag marre och fick tillbaka mitt bank kort ^_^ och efter det for jag på trafikskolan och klarade nästan B fasen ^_^ Jeg er fra norge jeg her en bil ^_ ^ Jaasi har inte så mycket mer att berätta... hoppas på att ta körkortet innan jag fyller år :)

Snart fyller hanni banani ^_^ då ska vi festa djävel har vi bestämt xD Och samma när jag fyller :) Fast då blire kroogen xD Simon sa att han ville följa också :) och det får han ju såklart xD Längtar fan redan xD Men men ... det är så det går !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0