Happy birthday to meee (Soon)

Idag har de vare en seg dag... har febrilt pluggat körkortsteori... har träffat Simon, har träffat syster yster... endå hunnit göra massa saker... men har även stått och diskat hela dagen = Pissgöra...

Imorgon bär det av mot Magnus Betnér med Simon och Marre!! Det kommer bli awesome förväntas det ^^

Dagen efter är det stora dagen :O Jaa eller för mig är den stor... för andra är det som vilken dag som helst antar jag xD Men jag fyller ju år då ^-^ Det ska jag Simon och Marre fira med att röka cigarr, blanda massa drinkar och gå på krogen ^-^

Har utsett en cigarr som jag ska köpa ^^ Den är dyr men jag gillar den så det får bli så ^-^ Lääängtar så mycket! Har aldrig längtat till min födelsedag... men det känns som att det hära kommer bli awesome!

Lite bilder från dagens bravader... lol...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0