LoL för inatt...

LoL hade en del helt sjuka drömmar inatt.... och dom kändes helt verkliga när jag drömde dom också... Mådde psykiskt dåligt av dom efter att jag vaknat också... helvetet... Det är då man börjar undra om man är psyksjuk när man har sånna drömmar... Vill inte berätta vad dom handlade om för då vill väl ingen prata med mig längre xD

Idag såg jag slutet på Terminator 1 som jag började se igår natt .... den är faktiskt riktigt bra för att vara från 1984... Men men...

Sen for jag, Marre, Simon, Elin och Julia till Piteå och såg Alice i underlandet ^-^ Den va riktigt bra :) Men jag och Simon konstaterade att vi hatade slutet...

Ni hade fått se bilder från kvällen om Simon inte glömde ta med min väska som jag glömt hos honom där kameran låg... Så istället ska jag lägga in nån random bild så blir det här säkert jättebra ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0