Snaart 18 ^-^

Åååhelvete va drag de va på Magnus Betnér föreställningen xD Jag är så lycklig att jag fick fara xD Satt och tog kort på hela vägen dit xD Va kanske inte så spännande ... Men väl där och väl igång xD Hur kul som helst va han xD Jag tycker verkligen om hans humor xD

Hehe hela föreställningen... man satt som trollbunden xD Efteråt så gick jag fram å frågade om jag fick ta kort med jag och han xD Det fick jag så nu har jag ett stekarkort med självaste Magnus Betnér LoL xD

Fick även veta att Moto boy kommer till skellefteå :O Men vilken dag? 24e april... såklart då jag är i Tjeckien... Typiskt typiskt... Amenvafan...

Nu taggas det inför imorgon! Funderar på om jag ska gå och snygga till mig lite redan nu... är i stort behov av en ansning av skägg xD Jaja vi får höras! Hare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0