Punkt början

Lalala jag är trött och slut och luktar skjut...
har inte träffat Rebecca sen i onsdags och har rebecca abstinens ... Är fan värre än att ha nikotin abstinens... Fuck yeah... sadface
Lalala
Är som sagt hemlös men har hittat lägenhet som jag flyttar in i den 1a december...
far till spanien i december... betald resa av skolan yeah... happy/sadface...
Är kul att få bo själv för jag har saknat den privata delen av mitt liv dom här månaderna jag varit utan hem... längtar längtar...
kisselikisselikissemiss...
Näe Tror fan inte det är någon som läser min blogg längre så jag orkar inte skriva något seriöst...
visst är det farsdag imorgon? helvete... det sög jue...
Hoppas Rebecca har tid med mig imorgon annars blir jag sinnesjuuuuuk ... yeah....

Kommentarer
Postat av: jim

hopas du får det kul i Spanien

2010-11-17 @ 22:26:29
Postat av: Natalie - It's all about attitude

svar: jo jag gör ju som det :(

2010-11-30 @ 20:16:15
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Anders jaaag läser ;) hoppas ni har det bra i spanien :D

2010-12-01 @ 21:45:13
Postat av: Troll

JA NU ÄR DET DAX FÖR SKÄRPNING ! gillar inte bloggtorkan....

2011-03-20 @ 12:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0