Dålig magkänsla...

Jahapps... Inatt jobbade jag till evigheter igen... Trött som fan och allt sånt där... Känner mig ensam igen, orkar inte med mig själv när jag ska vara på sånt här humör... Jag menar nu under tiden jag och Rebecca varit tillsammans så har jag faktiskt känt mig lycklig... men ikväll är hon ju hos sin papi... Trist trist...

Jag menar nu är jag glad för det mesta, jag har exakt allt som jag behöver... Och det brukar alltid vara i sånnahära situationer som någonting kommer in och raserar hela alltet och vänder mitt liv upp och ner...

Nä orkar inte tänka på sånt något mera, men idag känns det iallafall skönt att veta att jag har mästerdrakens stöd, han har lovat att hjälpa mig med läxorna. Det är tur att sånna som han finns.

Lite bilder från vad vi gjorde på konditorin i måndags tårtan här har jag gjort :)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0