I'm back!

And I'm crazier than ever!

Jaa jag tänkte att varför inte blogga lite nu när man har litte tid över :)

Sen sist jag bloggade har det hänt massor med saker! Ehmn... ... ... ... Ja jag har bleve tillsammans med världens finaste brud! men annars har det kanske inte hänt så mycket... börjat om skolan igen har man också gjort... Bästa sommarlovet sen -06 har det varit!

Så just nu ligger jag och latar mig ...  Tänker även en massa och gör mig själv på dåligt humör, men det är sånt som händer ^^

Vad har man annars gjort då? Köpte nytt gitarrfodral idag 1275 spänn :) Som hittat! Blev det och 20 plektrum! bilder kommer senare när jag orkar!

För övrigt så har jag umgåtts väldigt mycket med Simon i sommar... Kanske lite för mycket för det känns nästan som att det är han jag blivit tillsammans med skämt åsido xD

Men det va allt för idag tack och hej!



Förövrigt om ni inte sett det så har jag numera en PP banner i höger hörn och det är för att jag stolt kommer att gå och rösta pirat i årets riksdagsval!
Stöd även du Piratpartiet i riksdagsvalet -10
PP bygger för en rätt till privatliv och personlig integritet!



Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du är ju för gullig du, rösta pirat det blir nog bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0