Muffins och cigaretter!

Jaa som endel redan vet så håller jag ju på att sluta röka... det här har resulterat i fyra saker...

1. Jag tuggar mängder av nikotintugummin.
2. Jag håller på att äta upp mina fingrar när jag inte har annat att tugga på.
3. Mitt sötsug har blivit gigantisk för att kompensera nikotinet.
4. Jag blir depp utan någon anledning alls också blir jag lättare uppjagad, jag är helt enkelt känslomässigt instabil >.<

Men det är väl värt det i längden antar jag... om man nu kan se det så...




Nää men en sak är då säker och det är att finns det något som hindrar röksuget så är det en jättefin flickvän! Har man ingen sån till hands så funkar det även med chokladmuffins och mjölk! Mmmmm Vad gott det är ^^ Bifogar även lite bilder från dagen på skolan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0