Clowner i gul dräkt och blå fluffskor

Hejhoppgummisnopp....
Efterssom bloggens ägare är allderless för LAT för att göra ett inlägg får väll jag skriva ett istället...
Jaa livet leker. Anders fyllde ju 19 r i lördags, och var ut på Olles på kvällen... med Simon och Wendy.
Tänk så fort åren går... Snart fyller han 20... och får köpa alkohol själv på bolaget =)

Sista veckan på balder nu... sen går vi över på skeria och det tycker anders är väldigt härligt =)
Jaa då var mitt jobb avklarat.. och avslutar med vacker bild på en liten... vettefan vad man kan kalla deta =)

PEACE

Kommentarer
Postat av: lennart

kallar honnom pör pappa =))

2011-03-23 @ 04:38:58
Postat av: Elin

Clowner har alltid skrämt mig!

men detta går över gränsen... gömmer mig bakom soffan



Btw, jag har läst din blogg ett tag och du verkar trevlig! :3 Snacka med mig!;o [email protected]

2011-05-16 @ 20:39:00
URL: http://jagbloggarinte!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0