Dags att reda ut det här?

För någon dag så skrev jag på facebook ett dagens skönaste kommentar... Det gick såhär "Hahahahaha Skönaste kommentaren idag utav Johan "Anders jag hoppas att Ian knullar ditt ex så djävla hårt" xD"  Fick massor med skit utav det och typ folk som säger att jag inte kommit över Nico...

Så här kommer det... Jag la in det för att jag tyckte att det va en rolig kommentar... För Johan sa det för han blev sur på jag och Hanna då vi satt och drev med honom på naturkunskapen och det kom från ingen stans... därför tyckte jag att de va roligt och la upp det som kommentar.... Varför blir folk sura på mig när det inte ens är jag som sagt något? Varför börjar folk snöra skit på mig? Inte för att vara dum men om det är nån som folk ska bli sur på så är det väl Johan? Och inte mig? Så varför inte bara släppa löken och hitta nån annan som ni kan pmsa sönder för jag bryr mig inte egentligen om vad ni tycker... Ville bara att det inte skulle bli några missförstånd om det här...




"Anonym om Twighlight fantaster titta hit...:
Lär dig stava? Du kan ju också sluta vara så taktlös på fb."
Vad har min stavning med saken att göra? Inte för att vara dum... men stavning är någonting som man klagar på då man inte har något annat att komma med... Och det är rätt sött att människan som kommenterar är tillräckligt modig för att kommentera... men har inte tillräckligt med ryggrad för att säga vem den är...


Over and out /Anders







Kommentarer
Postat av: Anonym

det enda som är dumt å göra är å lägga ut sånna kommentarer på internet, för då kan det bli missförstånd.. , att ni sitter å skämtar om sånt själva spelar ju ingen roll.. tänk på vad du skriver ut om andra på internet.. de spelar ingen roll att johan sa det, du skrev ju ut det på internet..

2009-11-12 @ 16:22:54
Postat av: John

sv: lol Anders xD

2009-11-12 @ 16:38:57
URL: http://revolutionbegins.blogg.se/
Postat av: Mellie

Hoppas att du har haft en bra Torsdag :)

2009-11-19 @ 20:09:55
URL: http://modeapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0